przeskocz do treści | przeskocz do menu głównego
Oficjalna strona Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
| |
A | A | A

Jak skorzystać z pomocy?

Istnieją cztery sposoby zgłoszenia swojej sprawy do Biura Interwencyjnej Pomocy Prawnej:

  • Zgłoszenie listowne
    List powinien zawierać adres wraz z numerem telefonu kontaktowego osoby zgłaszającej sprawę, opis sprawy oraz kopie istotnych dla sprawy dokumentów. Korespondencję należy przesyłać na adres:

Kancelaria Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
Biuro Interwencyjnej Pomocy Prawnej
ul. Wiejska 10
00-902 Warszawa

 

  • Zgłoszenie drogą elektroniczną
    Za pośrednictwem formularza kontaktowego zamieszczonego na stronie internetowej Prezydent.pl
     
  • Zgłoszenie telefoniczne
    Infolinia biura dostępna pod numerem 48 22 695 11 11 od poniedziałku do czwartku w godzinach 9.00-15.00
     
  • Zgłoszenie osobiste
    Z prawnikiem z Biura Interwencyjnej Pomocy Prawnej można spotkać się w siedzibie Kancelarii Prezydenta RP w Warszawie przy ul. Wiejskiej 10 (wejście D) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.15-16.15.

Do każdej sprawy wyznaczany jest pracownik merytoryczny, który:

  • zapoznaje się z dokumentami,
  • rozpoznaje stan faktyczny i prawny,
  • dokonuje analizy przepisów pod kątem danej sprawy,
  • podejmuje decyzję co do dalszego procedowania: 

    - udziela odpowiedzi listownej – pocztą tradycyjną lub elektroniczną, a w uzasadnionych przypadkach podejmuje także interwencję we właściwym organie lub instytucji, 

    - gdy uzna to za konieczne podejmuje kontakt telefoniczny z osobą zgłaszającą sprawę lub zaprasza ją na spotkanie osobiste w siedzibie biura.

 

 

 

Poleć znajomemu


Opuszczasz oficjalny serwis Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej


Dziękujemy za odwiedzenie naszej strony.

Zapraszamy ponownie.